فروش ویژه

مجله پایپ سازه

سایزبندی های براس بوشن لوله برق

سایزبندی های براس بوشن لوله برق

سایزبندی های براس بوشن لوله برق

سایزبندی های براس بوشن لوله برق : لوله های برق در سایزبندی های متعددی طراحی و تولید می‌شوند. بنابراین اتصالات آنها نیز از لحاظ سایز باید در نمونه های مختلف باشند. بوشن برنجی معمولاً در ابعاد pg11 تا pg48 طبقه بندی می‌شوند. بنابراین این قابلیت را دارند که از اکثر سایزهای لوله های برق و اتصالات آن پشتیبانی کنند. نکته بسیار مهمی که در زمان خرید قطعات اتصال دهنده لوله فولادی برق باید همواره مدنظر قرار دهید.

 

لوله و اتصالات upvc

 

این است که موضوع سایز را جزو اولویت های خود در نظر بگیرید. برای تعیین سایز صحیح بوشن‌ها در شبکه های کابلی کشی داخلی باید ابتدا به ارزیابی سایزهای لوله بپردازید. البته کارشناسان و تکنسین های اجرایی که مسئولیت نصب و راه اندازی شبکه های لوله کشی را بر عهده دارند به خوبی نسبت به این موضوع واقف هستند. در نتیجه همواره از سایز های صحیح قطعات استفاده می‌کنند.

 

استفاده همزمان از بوشن فولادی و برنجی

 

لوله و اتصالات گالوانیزه

بوشن برنجی برای اینکه بتواند روی جعبه تقسیم‌ها کاملا سوار شود معمولاً از قسمت پایه بر روی بوشن فولادی پیچ می‌شود. همانطور که می‌دانید لوله های برق احتیاج به قطعات اتصال‌دهنده ثانویه دارند که از این طریق می‌توانند به شکلی کاملا پایدار در داخل جعبه تقسیم‌ها باقی بمانند. قسمت خارجی انتهای لوله دارای رزو است که از همین ناحیه با انواع بوشن فولادی پیچ می‌شوند.

با توجه به آنکه بوشن های فولادی از قسمت داخلی دارای رزوه هستند می‌توانند بر روی بوشن برنجی پیچ شوند. در واقع این قطعات به ترتیب استفاده می‌شوند تا در نهایت یک سیستم اتصالی قوی و پایداری را ایجاد کنند.

اتصالات برنجی

 

نوشته قبلی

استفاده همزمان از بوشن فولادی و برنجی

نوشته بعدی

انواع لوله و اتصالات در صنایع مختلف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری

تماس تلفنی