فروش ویژه

مجله پایپ سازه

استفاده همزمان از بوشن فولادی و برنجی

استفاده همزمان از بوشن فولادی و برنجی

استفاده همزمان از بوشن فولادی و برنجی

استفاده همزمان از بوشن فولادی و برنجی :  بوشن برنجی برای اینکه بتواند روی جعبه تقسیم‌ها کاملا سوار شود معمولاً از قسمت پایه بر روی بوشن فولادی پیچ می‌شود. همانطور که می‌دانید لوله های برق احتیاج به قطعات اتصال‌دهنده ثانویه دارند که از این طریق می‌توانند به شکلی کاملا پایدار در داخل جعبه تقسیم‌ها باقی بمانند. قسمت خارجی انتهای لوله دارای رزو است که از همین ناحیه با انواع بوشن فولادی پیچ می‌شوند.

 

لوله پلیکا 

 

با توجه به آنکه بوشن های فولادی از قسمت داخلی دارای رزوه هستند می‌توانند بر روی بوشن برنجی پیچ شوند. در واقع این قطعات به ترتیب استفاده می‌شوند تا در نهایت یک سیستم اتصالی قوی و پایداری را ایجاد کنند.

 

استفاده از متریال برنج با چگالی بالا در ساخت قطعه

 

لوله و اتصالات استخری

 

متریال برنجی از لحاظ مقاومت و استحکام ساختاری پایین تر از متریال فولادی و استیل می‌باشد. متریال برنجی همانطور که از نام آن مشخص است ساخته شده از فلزات برنج است. این فلزات چگالی بسیار بالایی دارند در نتیجه می‌توانند باعث افزایش طول عمر بوشن‌ها در شبکه پایپینگ شوند. مهمترین مزیتی که بوشن برنجی دارد ضد زنگ زدگی و خوردگی آنها می‌باشد.

 

لوله و اتصالات جوشی 

 

 

بنابراین اگر در محیط های صنعتی قصد دارید از اتصال دهنده استفاده کنید. این اطمینان را داشته باشید که رطوبت محیط نمی تواند باعث تخریب ساختاری آن‌ها و به طور کلی از بین رفتن قطعات اتصال دهنده شوند. این مقاومت نه تنها در قسمت بدنه بلکه در ناحیه رزوه‌ها نیز وجود دارد. این رزوه‌ها اگرچه ظرافت بالایی دارند اما به راحتی دچار شکستگی، انحراف و مواردی از این قبیل نمی شوند.

نوشته قبلی

استفاده از متریال برنج با چگالی بالا در ساخت قطعه

نوشته بعدی

سایزبندی های براس بوشن لوله برق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری

تماس تلفنی